Kunadzri's Fotopages

By: kunadzri yahaya

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 17-Nov-2007 12:30 Email | Share | Bookmark
Masjid Lentang, Pahang

Pandangan Belakang
Pandangan Belakang
Pandangan Hadapan
Pandangan Hadapan
Pandangan Sisi Kanan
Pandangan Sisi Kiri
Mihrab & Mimbar
Pandangan Dalam
Ruang Solat Luar
Ruang Solat Luar
Tempat Wuduk
Singgah sat di Masjid Lentang ni masa balik dari Ketari, Bentong. Bukannya beghnti solat, tak masuk waqtu lehoq lagi. Saja-saja nak tangkap gambaq, nak tambah koleksi gambaq mesjid. Banyak kali dah dok lalu kok ni tapi segan nak singgah. Mesjid ni sunyi sikit, ghasa seghun jugak. Kalau lepas Isya' tu nak singgah soghang-soghang pikiq dua tiga kali jugak la.... Keliling dia lapang, tapi tak dak ghumah dekat-dekat situ. Lepas kawasan lapang tu, hutan tebai. Yang syok sekali tu ghona dia la...ghona ros(pink) habih!! Ghasanya baghu cat.....Tinjau jugak nama mesjid tapi tak kelih pun. Depa tak dan nak tulih lagi kut. Deri paling suka sekali dia punya mineret. Posisi dia agak jauh dari bangunan, macam mesjid lama Melaka. Cadang nak keghabat jugak, tapi gayat. Lagipun kedeghat pun dah kughang la ni. Sat ni sampai atas dok teketaq-ketaq soghang-soghang nak buat macam mana?


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net